جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت
سرخط خبرها

سرمربی تاجیکستان: آرزو دارم در فینال با ایران بازی کنیم

  • کد خبر: ۲۰۸۸۰۰
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰
سرمربی تاجیکستان: آرزو دارم در فینال با ایران بازی کنیم
سرمربی تیم ملی تاجیکستان پس از پیروزی مقابل امارات و رسیدن به جمع 8 تیم پایانی آرزو کرد که با ایران در فینال روبه‌رو شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پتر سگرت در نشست خبری پس از برتری مقابل امارات و صعود به یک چهارم جام ملت‌ها اظهار داشت:  ابتدا بابت تمام اتفاقات امروز خوشحالم. بازی خیلی مهمی بود. هیچکس نمی‌دانم تا کجا پیش می‌رویم. بازیکنان ما مانند اسب‌های سیاه هستند. یتیموف یکی از بهترین بازیکنان ما هست و امروز عالی بود‌. روز گذشته ما تمرین پنالتی کردیم و برای هر یک از ضربات برنامه ریزی داشتیم. برای هر لحظه از این بازی‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم. جنگیدیم و یک لحظه هم عقب ننشستیم.

وی افزود: یکی از فاکتورهای تیم ما داشتن بازیکنان خیلی خوب است. آنها فوق العاده هستند و  باور لازم را دارند که می توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. ضمن اینکه می توانیم مراکش را برای خودمان یادآوری کنیم که مثل آنها خوب بودیم. باید از شرایط خوب مثل هتل بگوییم. همچنین کادرفنی تیمم که خیلی تلاش می کنند تا موفق شویم. باید بگویم هر اتفاقی در این تورنمنت مقدور هستم. ما اینجا هستیم و خوشحالیم که در جام ملت‌ها بازی کنیم.

این مربی آلمانی کروات‌الاصل درمورد شخصیت کاریزماتیک خودش گفت: من هیچ محدودیتی برای بازیکنان ندارم زیرا در هر بازی دوباره من را غافلگیر می کنند. در تیم‌های مختلفی در اروپا مربیگری کرده‌ام. ما باید با نهایت احترام تلاش کنیم تا به آنچه می خواهیم برسیم. اینها بخشی از شخصیت من است. رویای بعدی من این است که به دور بعدی برویم. امشب در تاجیکستان هیچکس نمی‌خوابد.

وی ادامه داد: گل تساوی امارات برای ما یک شوک بود اما بازیکنان ما خیلی سریع بلند شدند و این شخصیت آنها و دستیاران مرا نشان می‌دهد.

سگرت درمورد ماندن یا رفتن از تیم ملی تاجیکستان پس از پایان تورنمنت گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم. هر کس می تواند پیشنهاداتی را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در فینال با ایران، دیگر تیم فارسی زبان تورنمنت بازی کنند، توضیح داد:تیم ملی ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد. تیمی قدرتمند که بسیار خوب است. دوست داریم این آرزو برای بازی با ایران در فینال محقق شود اما هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->